Кеңсе

Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасының
Көмекшісі хатшылығының міндеттері мен функциялары

Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасының Көмекшісі хатшылығының міндеттері мен функциялары мыналар:

1-міндет:
Елбасының кестесін қалыптастыру және іске асырылуына мониторинг жүргізу (жеке іс-шаралар)
  1. Елбасы кестесіне енгізу үшін шақыруларды, кездесулерді, сапарларды және өзге де мәліметтерді жинақтау, жүйелеу;
  2. Кеңсе Басшысы Хатшылығының ұсынысы бойынша Елбасының ресми іс-шараларын Елбасының кестесіне енгізу; 
  3. Елбасының іс-шараларын анықтау және кестесін жасау;
  4. Елбасы кестесінің іске асырылуын бақылау;
  5. Елбасы кестесін түзету;
  6. Кеңсенің құрылымдық бөлімшелерімен, Парламентпен, Үкіметпен, Президент Әкімшілігімен, Қазақстан халқы Ассамблеясымен, Қауіпсіздік Кеңесімен, Конституциялық Кеңеспен, Қазақстан Республикасы Президенті Іс Басқармасымен, мемлекеттік органдармен, ұйымдармен, лауазымды тұлғалармен және басқа да тұлғалармен өзара әрекет жасау;
  7. Елбасы кестесін қалыптастыру және іске асырылуына мониторинг жүргізу үшін ақпарат беру тәртібін, мерзімдерін айқындау (жеке іс-шаралар).
2-міндет:
Елбасы Көмекшісінің жұмысын жоспарлау
  1. Елбасы Көмекшісінің міндеттерін іске асыру басымдықтарын айқындау және орналастыру жөнінде ұсыныстар енгізу;
  2. Елбасы Көмекшісінің кестесін қалыптастыру;
  3. Елбасы Көмекшісі кестелерінің іске асырылуына мониторинг жүргізу;
  4. Елбасы Көмекшісінің кестесін түзету;
  5. Елбасы Көмекшісінің атына келіп түсетін материалдар мен құжаттарды талдау және жүйелеу;
  6. Қажет болған жағдайда Елбасы Көмекшісінің жұмысы үшін қажетті ақпаратты ұсыну тәртібін, мерзімін айқындау.
3-міндет:
Мәжілістерге және Елбасы Көмекшісінің протоколдық тапсырмаларына материалдар дайындау
  1. Елбасы Көмекшісін қажетті талдамалық, ақпараттық-анықтамалық материалдармен қамтамасыз ету;
  2. Елбасының Көмекшісі өткізетін кеңестердің хаттамаларын тіркеуді, көшіруді және таратуды қамтамасыз етуді ұйымдастыру және хаттамалардың түпнұсқаларын сақтау;
  3. Елбасы Көмекшісінің хаттамалық тапсырмаларының жобаларын дайындау;
  4. Елбасы Көмекшісінің іс қағаздарын жүргізуді ұйымдастыру.
4-міндет:
Елбасы Көмекшісі тапсырмаларының орындалуын бақылау
  1. Елбасы Көмекшісіне қол қоюға немесе бұрыштама қоюға ұсынылатын құжаттардың белгіленген тәртіппен ресімделуін және қажетті келісімдердің болуын бақылау;
  2. Елбасы Көмекшісінің кеңестері хаттамаларының орындалуын бақылау жөніндегі жұмысты үйлестіру;
  3. Елбасының Көмекшісіне оның тапсырмаларының орындалуы туралы ақпаратты қарау қорытындылары бойынша ұсыныстар енгізу;
  4. Хатшылықтың құзыреті шегінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау.
ҚР Тұңғыш Президенті – Елбасының көмекшісі хатшылығының меңгерушісі
Томашов Елдар Серікұлы
1983 жылы 15 тамызда Қарағанды облысында дүниеге келген.
2004 ж. Е. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университетін бітірген.
2006 ж. Қарағанды «Болашақ» өзекті білім беру институтын аяқтады.
2006–2008 жж. Қарағанды облысы Жезқазған қаласы әкімі аппаратының мемлекеттік-құқықтық жұмыс бөлімінің заңгер-кеңесшісі, бас маманы болып жұмыс істеді.
2008 ж. Жезқазған қаласы әкімінің көмекшісі, әкім аппаратының кеңсе меңгерушісі.
2008–2009 жж. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Әкімшілік жұмыс департаменті кадрлар басқармасының сарапшысы.
2009–2013 жж. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Әкімшілік жұмыс департаменті кадрлар басқармасының сарапшысы.
2013–2017 жж. Қазақстан Республикасы Президенті Кеңсесінің консультанты, инспекторы.
2017–2019 жж. Қазақстан Республикасы Президенті Кеңсесінің сектор меңгерушісі.
Наурыз
2019 ж.
Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасының шешімімен Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасының Көмекшісі хатшылығының меңгерушісі болып тағайындалды.
 
«Құрмет» ордені
«Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне 20 жыл»,
«Қазақстан Конституциясына 20 жыл»,
«Астана 20 жыл» мерейтойлық медальдары